M Trives
Julia / El dia i la hora
Avui la companya de la Júlia a la feina no hi era a primera hora del matí .De nou ha patit un altre retard en el seu desplaçament en tren. Una vegada més un comboi aturat (diuen) entre Plaça Catalunya i Sants ha provocat retards de 30 i 20 minuts a la línea R1 a la R3 i a la R4 d´una tacada,,hala! De nou a la feina molts i moltes treballadores han arribat tard i també la resta d'usuaris desplaçats per motius diverses. Els diaris han fan reso i una mostra la tenim d´en Vicent Sanchis a la seva columna del diari Avui . No us la perdeu!
Julia / El dia i la hora
Avui la companya de la Júlia a la feina no hi era a primera hora del matí .De nou ha patit un altre retard en el seu desplaçament en tren. Una vegada més un comboi aturat (diuen) entre Plaça Catalunya i Sants ha provocat retards de 30 i 20 minuts a la línea R1 a la R3 i a la R4 d´una tacada,,hala! De nou a la feina molts i moltes treballadores han arribat tard i també la resta d'usuaris desplaçats per motius diverses. Els diaris han fan reso i una mostra la tenim d´en Vicent Sanchis a la seva columna del diari Avui . No us la perdeu!
Renfe o l'Estat?
06/11/12 02
Vicent Sanchis
El
conseller Lluís Recoder acaba d'anunciar que la Generalitat, consultats els
informes corresponents, prepara un paquet –mai més ben dit– de sancions contra
l'operador del sistema ferroviari de rodalies. Les irregularitats detectades
són moltes i reiterades. Com tothom sap, Renfe és el responsable directe de
milers de retards, maldecaps i conflictes personals que destrossen vides i
paciències. Però la seqüència és més complicada. La Generalitat va rebre una
falsa transferència. Perquè pugui canviar d'operador de rodalies el Congrés ha
de modificar la legislació vigent. No ho fa. I això vol dir que en la pràctica
el govern català empassa i aguanta. I encara més: el govern de l'Estat ha
incomplert de manera sistemàtica tots els seus compromisos en inversions. Per
tant, en el fons, Renfe, més enllà d'estils i arrogàncies crònics, és també
víctima d'unes instal·lacions penoses. Hauria de ser el govern de l'Estat qui
rebés sancions i multes. Tot i que Renfe, una empresa cent per cent pública,
també és Estat. Auxili!
No hay comentarios:
Publicar un comentario